22. 5. 2011

Obrázok

Dnes vám prinášam recenziu na novučičkú hru:

GTA: Episodes From Liberty City

časť: The Balad of gay Tony

Práve vyšlo nové EFLC a ja som neodolal a kúpil si ho. Hra obsahuje kompletné 2 datadisky no v tejto recenzií som vyskúšal TBobT.

Ako som zapol hru tak sa objavila obrazovka s výberom či chcem hrať Tlad alebo TBogT. Tak som vybral TboG. Meno dostalo dievčenskú ružovú farbu a v nastaveniach pribudli nočné tiene (odomknúť sa ale nechceli , lebo trebalo mať tiene na medium a vyššie). Tak som všetko nastavil asi takto:

textúry: medium, ostatné: high, sync: ON, rozlíšenie: 1280x1024 a spustil som hru

Zmeny:

Potešil ma APC tank ktorý strieľa výbušniny. Podobal sa na ten SWAT z GTA:SA. Pribudli aj iné vozidlá: vrtuľník čo strieľa rakety + má minigun alebo civilné buffalo, obdoba z gta:sa, a ešte golfový vozík a určite aj ďaľšie.   Ďalej tu máme nové zbrane: samopaľ čo sa podobá na P90, kuľomet,  zlaté SMG, thompson čo strieľa výbušniny (avšak slabšie ako tank) , a novú sniperku. Ale našiel som aj bombu ktorú hodíte napr. na auto a odpálite - hocikedy !

Príbeh:

Príbej je celkom fajn,  niekedy sú NPC nad Happines Island. Teraz som už pri konci príbehu, a tešim sa na poslednú misiu.

Update: Tak som to prešiel, som spokojný a hodnotím 9.

Negatíva:

Niekedy je strašne zdĺhavé ak máte NPC zaviesť cez 2 ostrovy na aute.Takisto sa mi zdali niektoré misie ťažšie a musem som ich opakovať aj 3-krát, a verte že na tretí pokus to bola nuda a nie zábava. Taktiež podľa mna je tam dosť málo noviniek, niekedy hra trhá aj keď mám vysoko nad 25 fps čo značí že zas nieje bohvie ako zoptimalizovaná, a to som hral aj na low, medium aj high.

Verdikt:

Celkovo sa mi hra páčila, príjemne ma prekvapila, no ak niekto ide hrať hru len s tým aby sa vyhľadal jej všetky muchy, tak ich nájde a neužijete si pôžitok. Ak ste fanúšik série GTA, tak je to nutnosť, ale doporučujem ju aj tým čo GTA ešte nehrali alebo ho hrali málo. Pre hru existujú desiatky (v 2011 už stovky) modifikácii, takže o zábavu je postarané.

9 / 10

Článok napísal Kangarko v roku 2010.